![logolaboratoria_przyszlosci_poziom_kolorpng [400x224] logolaboratoria_przyszlosci_poziom_kolorpng [400x224]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1483/cms/zdjecia/logolaboratoria_przyszlosci_poziom_kolor.png)
Na zajęciach dodatkowych z programowania (i robotyki) uczniowie prowadzili własne eksperymenty programistyczne z wykorzystaniem poznanych czujników (odległości, linii, natężenia światła, podczerwieni), matrycy LED, pilota...
![3.jpeg[small]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1483/cms/szablony/100104/zdjecia/3.jpeg)
 ![5.jpeg[small]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1483/cms/szablony/100104/zdjecia/5.jpeg)
![6.jpeg[small]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1483/cms/szablony/100104/zdjecia/6.jpeg)
Ostatnie doświadczenia z mikrokontrolerami Mbotów przygotowały uczniów do przejścia w świat Arduino. Pierwsze zajęcia to zapoznanie ze środowiskiem programistycznym i podstawowymi elementami do doświadczeń z elektroniką i Arduino. Temat związany z mikrokontrolerami to niewątpliwie temat na kilka kolejnych miesięcy doświadczeń i nauki.
![k1.jpeg[small]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1483/cms/szablony/100104/zdjecia/k1.jpeg)
Przy okazji wstępu do prób programistycznych (i projektowych) do prezentacji eksperymentów wykorzystujemy wizualizer, który również udało się pozyskać dzięki udziałowi w rządowym programie Laboratoria Przyszłości.
![k2.jpeg[small]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1483/cms/szablony/100104/zdjecia/k2.jpeg)
Młodsza część grupy programistycznej zajęła się konstrukcją (i programowaniem) nowego typu robota - pokażemy go w najbliższym czasie.
![t1.jpeg[small]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1483/cms/szablony/100104/zdjecia/t1.jpeg)
 
                      